Programma

Programma onder voorbehoud. Dit schema houdt rekening met de op dit moment geldende voorschriften voor de veiligheid van alle aanwezigen op het congres. Programmatijden kunnen wijzigen wanneer maatregelen wijzigen.

9.30 - 10:00 uur

Ontvangst

10:00 - 10:30 uur

XLA! Wie heeft dat nu weer verzonnen

Marco Gianotten Founder en Chief Empathy Officer; Giarte

Wat zijn de belangrijkste onderwerpen op dit moment in service management en waar moet je op korte termijn mee aan de slag? Deze sessie wordt mede mogelijk gemaakt door srvision.

Corona forceerde een radicale verandering van werkgewoonten. Van het stigma op thuiswerken is weinig meer over en ‘hybride’ zal normaal worden. Onderhuids zorgde de pandemie ook voor de acceleratie van cloudadoptie. Het IT-universum van organisaties expandeert: de IT waarmee we werken staat grotendeels buiten de muren van het aloude kantoor en het eigen datacenter. User experience (UX) wordt dé nieuwe waarheid. Dat wordt een slimme mix van objectieve en subjectieve beleving met XLA als fundament. De Xperience Level Agreement is uitgegroeid van een beweging tegen contextloze SLA’s tot een volwaardige methode met toolsets. Marco laat zien hoe XLA gaat helpen om te zorgen voor blije, betrokken en productieve medewerkers. Dan zie je ook waarom IT en HR logische partners worden. En UX en EX in elkaar gaan overvloeien.

10:30 - 11:00 uur

H.E.A.R.T: De 5 factoren van een geweldige employee experience

Heleen Mes Oprichter; HXWork

Wat is er nodig om medewerkers de optimale beleving te bieden ongeacht de plek waar ze werken?

Welke aspecten zijn van belang voor een goede employee experience? Dat gaat verder dan de reikwijdte van Service Management alleen. Door de hele organisatie moeten de factoren op orde zijn. Tijdens deze presentatie gaat Heleen Mes in op de volgende vragen:

  • Wat een goede employee experience bewezen oplevert.
  • De 5 factoren van een geweldige employee experience
  • Hoe scoort jouw organisatie op employee experience?
  • Hoe IT nog meer kan bijdragen aan het werkgeluk van medewerkers
11:00 - 11:30 uur

Pauze

11:30 - 12:10 uur

Sessieronde 1

Je kunt kiezen uit 3 sessies. Bekijk hier de sessies die bekend zijn. 

12:10 - 13:00 uur

Lunch

13:00 - 13:40 uur

Sessieronde 2

Je kunt kiezen uit 3 sessies. Bekijk hier de sessies die bekend zijn. 

13:40 - 13:50 uur

Wissel

13:50 - 14:30 uur

Sessieronde 3

Je kunt kiezen uit 3 sessies. Bekijk hier de sessies die bekend zijn. 

14:30 - 15:00 uur

Pauze

15:00-15:30 uur

Paneldiscussie met experts

Onder leiding van dagvoorzitter Marijn de Vries bespreekt het expertpanel diverse onderwerpen.

15:30 - 16:00 uur

Welke services kun je vereenvoudigen?

16:00 - 16:30 uur

Case

Een actuele case waar een ervaringsdeskundige laat zien hoe de employee experience in de organisatie is verbeterd. Wat was daarvoor nodig en welke lessen zijn er geleerd?

16:30 - 17.00 uur

Hyperautomation: hoe kun je AI inzetten om verder te automatiseren?

17:00 - 17:45 uur

Afsluiting en borrel

17:45 uur

Einde


AG Connect organiseert dit congres in samenwerking met:

 

Kennispartners: