De sessies

Dit zijn de sessies van het Service Management Congres die nu bekend zijn.

Sessie PQR – Customer Excellence is Topsport

Topsporters streven ernaar om altijd beter te worden en hun prestaties te overtreffen. Dat is ook het uitgangspunt bij Customer Excellence. In deze sessie gaan Marijke Kasius, CEO bij PQR, en Marcel van der Plaat, Operational Excellence Manager bij PQR, in op de wijze waarop je customer excellence bereikt, aan de hand van inzichten uit de topsport. Welke tactiek en spelregels zijn er, hoe bepaal je de opstelling en de spelers? Hoe train je je spelers en bereid je ze voor op de wedstrijd om de beste prestatie te leveren? Met daarbij het publiek (de klant) centraal in het creëren van een excellente beleving.

Sprekers: Marcel van der Plaat en Marijke Kasius

 

Sessie Joost IT – Als we willen kan het!

Technologie wordt steeds meer een ‘commodity’ waardoor de ontevredenheid toeneemt als het niet beschikbaar is. Dit vraagt om (ITSM) systemen die pro-actief informatie geven over de status van ITservices. Daarnaast is het samenspel tussen deze systemen en de IT-medewerker van groot belang. Hoe ga je om met de data die beschikbaar komt? In deze presentatie geven we concrete tips over hoe dit aan te pakken!

Spreker: Stephen Ley

Sessie Micro Focus, Novictus – Servicemanagement om van te dromen

Hoe maak je servicemanagement toekomstbestendig met AI Diensten om van te dromen. Gemakkelijk te vinden, eenvoudig toegankelijk en efficiënt in afhandeling. Welke organisatie wil dit haar medewerkers nu niet aanbieden. Een goed ingericht Enterprise Service Management proces levert waarde, betere service en een hogere medewerkerstevredenheid op. Dit hoeft geen droom te zijn, de ideale werksituatie waarin medewerkers gebruik maken van gedigitaliseerde diensten is dichterbij dan je denkt. Marco Soesman van Novictus en Joel Eijssen van Micro Focus vertellen hierover en laten je zien: • hoe je door slimmere inzet van servicemanagement en Artificial Intelligence IT- en andere bedrijfsprocessen, workflows en taken automatiseert; • hoe je veranderingen snel en succesvol doorvoert; • én hoe je services- en support verzoeken sneller kunt afhandelen, tot grotere tevredenheid van medewerkers en klanten. Sprekers: Marco Soesman en Joel Eijssen


AG Connect organiseert dit congres in samenwerking met:

 

Kennispartners: