Dave van Herpen

Transformatie adviseur

Dave is een onafhankelijke adviseur, gespecialiseerd in o.a. agile, lean, DevOps en IT-service management. Hij heeft voor diverse (inter)nationale klanten gewerkt, waaronder Heineken, BMW, Philips, Rabobank, APG, ProRail, Rijkswaterstaat en vele anderen. Tijdens het Service Management Congres neemt hij het publiek mee in de laatste ontwikkelingen in dit vakgebied.

Deze spreker is powered bij srvision.
Dave is al jaren betrokken bij de organisatie van het jaarlijkse srvision congres (voorheen Service Manager Dag).

 

09.45 uur – Service Management in het oog van de storm
Nooit eerder lag er zoveel druk op de wendbaarheid én continuïteit van IT dienstverlening. Gebruikers verwachten steeds snellere, veiligere, betere en slimmere oplossingen die altijd en overal waarde leveren. Organisaties transformeren naar complexe netwerken en waardestromen. In 2020 zien we een ongekende acceleratie van digitalisering van producten, diensten en processen, ondersteund door effectieve toepassing van cloud, DevOps en agile werkwijzen. Service Management zit hier middenin. Aan de hand van talloze voorbeelden en lessen uit agile en DevOps transformaties geeft Dave concrete handvatten hoe Service Management haar rol kan pakken als verbindende factor op weg naar balans in wendbaarheid en continuïteit